HUOM! Joulusesongin tilausten käsittelyaika 1-5 arkipäivää.
Päivitetty 15.10.2024
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Asiakkaan vastuulla on pitää huolta omien tietojen kuten puhelinnumeron, sähköpostiosoitteen ja vastaanotto-osoitteen oikeellisuudesta. Ennen tilauksen tekemistä, tarkistathan vielä, että tietosi ovat oikein. Huomioithan jos käytössäsi on Postin Oma noutopiste -palvelu, että myös siellä vastaanotto-osoite on oikein.
Tilausvahvistus tulee sähköpostitse. Vahvistuksessa ilmoitetaan seuraavat tiedot:
Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää. että olet antanut toimivan sähköpostiosoitteen tilauksen yhteydessä.
Jos et saa tilausvahvistusta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, niin selvitämme asian. Muistathan tarkistaa myös roskapostikansion sekä varmistaa, että sähköpostilaatikossasi on tilaa viesteille.
Lähetämme varastossa olevat tuotteet mahdollisimman pian. Käsittelemme tilauksia maantaista perjantaihin, lukuun ottamatta arkipyhiä. Varastotuotteet lähetetään yleensä 1-3 arkipäivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta, ja erikseen tilattavien tuotteiden toimitusaika on yleensä noin 2-4 viikkoa.
Mahdolliset toimituspoikkeukset ilmoitetaan etusivuillamme. Kiireiset ajankohdat, kuten joulusesonki, voivat pidentää käsittely- ja toimitusaikoja.
Jos jokin tilaamistasi tuotteista on loppunut varastostamme, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
Kiireiset ajankohdat, kuten joulusesonki, voivat pidentää käsittely- ja toimitusaikoja. Mahdolliset toimituspoikkeukset ilmoitetaan etusivuillamme.
Erikseen tilattavien tuotteiden toimitusaika on yleensä noin 2-4 viikkoa.
Jos jokin tilaamistasi tuotteista on loppunut varastostamme, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
Tuotteiden hinnat on ilmoitettu tuote-esittelyjen yhteydessä, ja verkkokaupassa näkyvä hinta on aina voimassa oleva hinta. Hinnat sisältävät 25,5 % arvolisäveroa.
Pidätämme oikeiden korjata selkeästi havaittavat hintavirheet ja periä tuotteen oikean hinnan.
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimituskulut määräytyvät valitsemasi toimitustavan mukaan ja lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan.
Yli 75€ kotimaan tilaukset toimitetaan ilman toimitusmaksuja Schenkerin noutopistepakettina. Huomioithan, että ilmainen toimitus ei koske yritysasiakkaita, jotka ovat oikeutettuja ostoskorin alennukseen.
Saat verkkokauppatilauksesi valitsemaasi Schenkerin noutopisteeseen yleensä 1-2 arkipäivässä tilauksen lähettämisestä.
Schenkerin noutopisteitä on ympäri Suomen K-ruokakaupoissa, R-kioskeissa, pakettiautomaateissa ja muissa paikallisissa yrityksissä.
Lähetystä säilytetään noutopisteessä ja Smartmile-automaateissa 7 vrk:n ajan.
Tämä palvelu on tarkoitettu yrityksille ja paketti toimitetaan perille asti. Kuljetus on painoperusteinen: perushinnan lisäksi kuljetukseen lisätään 0,25 €/kg.
Toimitus kotimaan lähetyksille. Paketti voidaan noutaa valitusta postitoimipaikasta tai Postin pakettiautomaatista. Yleensä tilaus on noudettavissa 1-2 työpäivän sisällä lähetyksestä kello 16 jälkeen.
Saapumisilmoitukset lähetetään tekstiviestinä sekä usein myös sähköpostiin.
Lähetystä säilytetään 7 vuorokautta.
Postin pikkupaketti ovelle toimitetaan suoraan postiluukkuun, ja lähetyksen kulkua voi seurata aina perille asti. Tämä toimitustapa sopii kevyille ja pienille tavaroille. Paketti toimitetaan perille yleensä 3-5 arkipäivän kuluessa. Jos paketti ei mahdu postiluukkuun, se toimitetaan lähimpään postitoimipaikkaan, josta sen voi noutaa.
Postin Kotipaketti toimitetaan perille asti pääsääntöisesti tilauksen käsittelyä seuraavana arkipäivänä, asiakkaan kanssa sovittuna ajankohtana klo 9-21 välillä.
Asiakkaaseen otetaan yhteyttä puhelimitse toimitusajan sopimiseksi. Lähetykset jaetaan arkipäivisin, ja suurimmissa kaupunteissa jakelu on mahdollista klo 21 asti. Muille alueille lähetykset toimitetaan perille klo 14 mennessä.
Jos vastaanottajaa ei tavoiteta kahden soittoyrityksen jälkeen, hänelle lähetetään soittopyyntökortti toimitusajan sopimiseksi. Pakettia säilytetään postissa 7 vuorokautta.
Kirje on edullinen vaihtoehto pienille ja yksinkertaisille lähetyksille, mutta se ei sisällä lähetysten seurantaa.
Kirje toimitetaan suoraan postilaatikkoosi. Kuoren paksuus saa olla enintään 3 cm. Koska kirjeessä ei ole mahdollisuutta seurata lähetystä, emme vastaa mahdollisista saapumattomista lähetyksistä. Otahan tämän huomioon, jos valitset kirjetoimituksen. Jos kirje palautuu meille, voit valita hyvityksen tai uuden lähetyksen.
Saat sähköpostilla ilmoituksen, kun kirje on valmis toimitettavaksi.
HUOMIOITAVAA! Kirjeiden jakelu saattaa kestää Postissa pitkään, jopa kaksi viikkoa. Suosittelemme ensisijaisesti valitsemaan Postin Pikkupaketin, joka sisältää seurannan ja jonka toimitus on luotettavampi.
Voit tilata tuotteet verkkokaupastamme ja noutaa ne Kallion toimitiloistamme. Nouto onnistuu arkipäivisin joustavasti klo 8.30 -14.00, jolloin olemme varmimmin paikalla. Muutoin saatamme olla paikalla vaihtelevasti aina kello 16 asti. Aikataulumme voivat hieman muuttua ja joustaa tarpeen mukaan. Viikonloppuisin ja arkipyhinä olemme suljettu.
Nouto-osoite on Neljäs linja 24, 00530 Helsinki. Saat sähköpostiviestin, kun tilaus on noudettavissa. Nouto-aika sovitaan aina erikseen, jotta voimme varmistaa paikallaolon.
Aukioloaikojen ulkopuolella (esimerkiksi lauantaisin ja iltaisin) nouto onnistuu myös Tekstiililiike Selma Palmusta liikkeen aukioloaikoina osoitteesta Neljäs linja 20. Aukioloajat ovat ti-pe 12-18 ja la 10-14. Tarkistathan mahdolliset poikkeavat aukioloajat mm. instagam tekstiililiikeselmapalmu.
Tilaus toimitetan lähimpään tai valittuun noutopaikkaan (mm. K-Marketit, R-kioskit, Tokmannit ja monet muut yritykset). Saapumisilmoitus lähetetään tekstiviestillä tai sähköpostilla.
Tilaus toimitetaan arkisin perille koko maassa. Jakeluaika sovitaan etukäteen soittamalla tai tekstiviestillä.
Lähetykset Baltian maihin toimitetaan 1-2 työpäivän kuluessa lähetyksestä, ja niihin sisältyy ajantasainen seuranta. Palveluun kuuluu laaja palvelupiste- ja pakettiautomaattiverkosto, josta voi noutaa paketin.
Lähetyksen säilytysaika on 7 vuorokautta siitä, kun paketti on saapunut noudettavaksi.
Shipments to the Baltic countries are delivered within 1–2 business days after dispatch and include real-time tracking. The service features a wide network of service points and parcel lockers for convenient pickup.
The storage time for a shipment is 7 days when the package becomes available for pickup.
Toimitamme tilauksia Ahvenanmaan veroalueelle toistaiseksi ainoastaan Postin kautta.
Hinta sisältää Postin lauttamaksun. Asiakas vastaa itse mahdollisista Tullin ja Postin perimistä tulli-, käsittely- ja palautuskuluista.
Vi leverar beställingar till Ålands skatteområde endast via Posten.
Priset inkluderar Postens färjeavgift. Kunden ansvarar själv för eventuella tull-, hanterings- och returkostnader som Tullen och Posten kan ta ut.
Lukuunottamatta Baltian maita, muualle Eurooppaan ei toimituksia toistaiseksi ole. Asiaa kuitenkin selvitellään.
Apart from the Baltic countries, we are currently unable to offer deliveries to other parts of Europe. We are actively working on finding a solution to this.
Tilauksen voi maksaa ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Maksupalvelun tarjoajina meillä on käytössä Verifone, Klarna ja Paypal. Paytrail poistui käytöstä lokakuussa 2024.
Yrityksillä, yhteisöillä, oppilaitoksilla, seurakunnilla, kunnilla ja valtiolla on myös mahdollisuus ostaa tuotteita verkkolaskulla tai laskulla.
Voit maksaa verkkokaupassa seuraavilla maksutavoilla:
Kaikki suomalaiset verkkopankkimaksut: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Aktia, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Handelsbanken, S-Pankki ja Ålandsbanken.
Visa- ja Mastercard-korttiperheet: Visa Credit, Visa Debit, Mastercard Credit, Mastercard Debit, Visa Electron, Maestro ja Eurocard.
Mobiilimaksutavat: Siirto-, MobilePay- ja Apple Pay -mobiilimaksutavat.
Maksupalvelun tarjoaa Verifone Finland Oy (0943819-9). Verifone Finland Oy on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. Maksutapahtumat toteutetaan Verifone Finland Oy:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Yleisimpien verkkopankki-, kortti- ja muiden maksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla näkyy Verifone Finland Oy, joka välittää maksut kauppiaalle. Muiden maksutapojen osalta Verifone Finland Oy toimii maksutapahtumatietojen välittäjänä, jolloin maksun vastaanottajana näkyy (yrityksen nimi).
Maksamiseen liittyvissä kysymyksissä voit ottaa yhteyttä Verifoneen:
Verifone Finland Oy
Vantaankoskentie 14
01670 Vantaa
Asiakaspalvelu: 020 753 5192
kuluttaja@verifone.fi
Verkkomaksujen tietoturva
Käytössä on tietoturvallinen SSL-salattu yhteys luottokortti- ja muita tilaustietoja käsiteltäessä. Luottokorttitietoja ei säilytetä tietojärjestelmissä vaan ne käsitellään ja säilytetään Verifonen turvallisessa PCI DSS -sertifioidussa järjestelmässä.
Klarna Checkout sisältää kaikki Klarnan maksutavat: Maksa nyt, korttimaksut, verkkopankkimaksu ja Klarnan suoramaksu, Maksa myöhemmin (lasku) ja Pilko maksusi (6, 12, 24 ja 36 kuukauden maksusuunnitelma ja joustavat maksut).
PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. on luottolaitos (tai pankki), jonka valtuuttaa ja jota valvoo Luxemburgin rahoitusalan sääntelyviranomainen Commission de Surveillance du Secteur Financier (tai CSSF). CSSF:n rekisteröity toimipaikka: 283, route d'Arlon, L-1150 Luxembourg.
Sähköposti: enquiry@paypal.com
PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.
22-24 Boulevard Royal L-2449
L-2449 Luxemburg
Kaupparekisterinumero: R.C.S. Luxembourg B 118 349
ALV-numero: LU22046007
Laskutus on tarkoitettu yrityksille sekä kunnille, kaupungeille, julkishallinnon organiaatioille ja vastaaville. Yksityishenkilöille emme myy laskulla.
Ostoskorissa on valittavissa maksutavaksi verkkolasku. Jos organisaatiolla ei ole verkkolaskusopimusta, tilauksen voi hoitaa laskutuksella.
Kaikilla tuotteilla on 14 päivän kuluttajasuojalain mukainen vaihto- ja palautusoikeus, kunhan tuotteet ovat avaamattomia, käyttämättömiä ja myyntikelpoisia.
Peruutusoikeutta käyttääkseen asiakkaan on tehtävä kirjallinen peruutusilmoitus viimeistään 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta tai sopimuksen tekemisestä. Peruutuksen voi tehdä tilauksen vastaanottoilmoituksessa olevalla peruutuslinkillä tai lähettämällä vapaamuotoisen peruutusilmoituksen. Tavara tulee palauttaa viimeistään 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen tekemisestä. Tilauksen ja palautuksen postikulut jäävät asiakkaan maksettavaksi.
Voit palauttaa tuotteet tilauksesi kuljettaneen kuljetusyrityksen kautta. Pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti ja jätä ne kuljetusliikkeelle. Pyydä palautuskuitti lähetyksestä.
Liitä palautukseen vähintään nimesi ja tilausnumerosi.
Voit palauttaa lähetyksen noutopisteeseen. Alkuperäinen lähetysnumero (12-numeroa) tulee olla mukana. Ilmoita tiskillä, että kyseessä on Schenkerin asiakaspalautus, jolloin pakettiin tulostetaan ja liitetään asiakaspalautustarra.
Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen tai automaatin kautta.
Kirjoita lähetyksen päälle sopimustunnuksemme ja palautusosoite ja vie lähetys postiin.
Limepop Naturals Oy
ASIAKASPALAUTUS
Sopimustunnus: 642872
Neljäs linja 24 sisäpihan työtila
00530 Helsinki
1. Valitse Matkahuollon sivuilta sinulle sopiva palautustapa.
2. Hanki palautettavalle paketille aktivointikoodi
3. Kirjoita aktivointikoodi, nimesi ja puhelinnumerosi paketin päälle
4. Vie paketti pakettiautomaattiin tai pakettipisteeseen.
Palautuksen voi tehdä omalla kustannuksella/omilla sopimuksilla osoitteeseen:
Limepop Naturals Oy
Neljäs linja 24 sisäpihan työtila
00530 Helsinki
Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Noutamattomasta lähetyksestä peritään 13 € postituskuluja. Kun paketti palautuu meille, hyvitämme tilauksen erotuksen mahdollismman pian.
Noutotilauksesta, jota ei noudeta, perimme tilauksen käsittelykuluja 1,50 €.
Jos toimitettu tuote on vioittunut, puuttuu tai on väärä, ilmoita virheestä 14 vuorokauden kuluessa. Toivomme virheilmoituksen vastaus/reply -viestinä tilauksen tilausvahvistukseen, jotta saamme tilaukseen liittyvät tiedot.
Virheilmoitus voi olla vapaamuotoinen. Siitä tulisi ainakin selvitä tilausnumero ja tilaajan nimi. Ilmoita haluatko rahojen palautuksen vai uuden tuotteen.
Lisätietoja kuluttajan oikeuksista verkkokaupasta löydät kuluttajaviraston verkkosivuilta.
Erimielisyyksissä voi ottaa yhteyttä Kuluttajariitalautakuntaan ja sitä ennen Kuluttajaneuvontaan.
Pidätämme oikeuden evätä tilauksia, esimerkiksi maksamattomien tai lunastamattoimien tilausten sekä toistuvien palautusten vuoksi. Näissä tapauksissa otamme yhteyttä suoraan asiakkaaseen.
Limepop ei valvo myymiensä raaka-aineiden käyttöä. Käyttäjän vastuulla on määrittää tuotteiden turvallinen käyttö.
Jos tilauksestasi unohtui jotain, voit tehdä lisätilauksen, mikäli alkuperäistä tilausta EI ole vielä lähetetty. Tällöin voimme yhdistää lisätilauksen aiempaan tilaukseesi.
Valitse ostoskorin toimitusvaihtoehdoista "Lisätilaus". Lisää tilauksen numero, johon lisätilaus liitetään.
Lisätilauksesta veloitamme 0,50 € kattamaan meille aiheutuvia kuluja.
© Limepop